yeah baby!

hallå i stugorna! nu sitter jag här hemma och varit hemma sen lite innan fyra! skolan idag va väl chill fick reda på att Åke våran matte&NO lärare inte ska fortsätta efter sommaren uusch satt verkligen med tårar i ögonen det va hemskt, för han är den bästa läraren vi har!! men sen efter skolan spelade vi in en del av våran musikvideo och det gick väl bra...hahaha dansen såg ju förjävlig ut asså...menmen...nu har jag duschat och rakat benen och smörjt in mig och nu ska jag fixa för att sedan äta och dra inte till stan och kolla bio med världens absolut bästa Amra! OJJ HAHAHA va mycket "och" det va i den meningen HAHA! men måste skynda ha en jättefin fredag gott folk pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0