om himlen finns är jag förlorad

ligger i sängen och är heeelt slut!! ni fattar inte hur Vårrocken slog alla förväntningar igår, till och med mina faktiskt. det va skitbra DJ och alla ni som uppträdde va super duktiga!! mitt framträdande gick lika bra som på morgonen ville bara göra om det hela tiden hahaha looove it. har inga bilder men får be Antonia och Adis och dom andra skicka! men nehe...idag kommer ju Jill Johnsson till Åminne! jag och Amra ska dit och sen har vi bestämt träff med Weronica oxå. känner på mig att även detta kommer bli en suuuperkväll. men nu ska jag typ läsa lite tror jag! PUSS HEJ.. hoppas ni hade en bra Fredag ni med!

(sjuktdålig bild jag vet men kunde inte va seriös HAHA)
KVÄLLENS OUTFIT!
mörka jeans
brunt flätat skärp
svart baslinne
blått lite pösigt linne
och ett sånt där lååångt öronhänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0