pure happiness!!

FYFAN VILKEN UNDERBAR DETTA ÄR!!! började dagen med Vårrocken och harregud säger jag bara...va nervös men inte så jättemycket faktiskt haha sen gick jag upp och bara körde järnet och det blev en sjuktbra resultat! fick stående applåder av min klass, älskar er tjejer ni är bäst! resten av skoldagen va självklart bra som vanligt, och jag Amanda och Antonia hade oxå som vanligt vårat sjuktroliga dampanfall hahaha! men nu börjar det typ åska hör jag haha om ni ville veta..(onödig info.se)..men nu ska jag sätta på bra musik,städa rummet,duscha,äta,göra mig iordning och sen är det dags för att köra Vårrocken ikväll kommer bli så jävla kul! puss hej leverpasteeeeeej!!
DAGENS OUTFIT:
OCH SEN FICK JAG ETT KORT AV MIN ÄLSKADE VÄN ANNA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0