jag minns allt bra, allt som va du&jag.

dåååå va denna måndagen avklarad! vi blev äntligen klar med våran musikvideo så himla skönt att det är klart. sen resten av dagen va bara chillmode! efter skolan så pluggade jag till NOprovet men slutade med att jag somnade sittandes vid köksbordet ahhaha! och sen la jag mig i soffan och sov helt sjukt är skittrött! sen så nu sitter jag i mamma och Bengts säng och har kollar total balckout så jävla kuuul! så nu började jag lipa här mitt i inälgget haha för sitter och kollar på Himmelblå, helt uuunderbar serie som går på ettan! åååh älskar det! men nu måste jag kolla, SOVGOTT PUSS!

Kommentarer
Postat av: Clara

Hejsan, jag är med i en fototävling och det skulle vara jäätte roligt om du ville lämna din röst på mig. jag är nummer # 2 . här är direktlänk till tävlingen:

http://typjosefiine.blogg.se/2011/may/utkast-maj-23-2011.html#comment



( alla som röstar på mig får en länk när tävlingen är avslutad! )

förlåt om du inte gillar dessa kommentarer

2011-05-25 @ 09:18:11
URL: http://claranybergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0