jag litade på dig

hejhejhejhejhej!!!!! sitter hemma i min soffa och känner mig allmänt fet och skabbig just nu haha. men morgonen började ju mindre bra kan vi ju säga! jävla subba -.- meen men det är en annan historia som jag inte pallar dra upp här, så sjukt patetiskt! men hoppas verkligen eran dag börjat mycket bättre än min. har studiedag idag så ganska chill har vilat hela dagen för är fortfarande inte riktigt helt ok än! men har typ inte mycker är att skriva om! men nu måste jag dricka blir skittörstig kanske uppdatering senare. pusss!


Kommentarer
Postat av: brooowwn :D

hoppas du mår bättre snart! :D <3<3

2011-05-17 @ 16:29:12
URL: http://amandabrown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0