torsdag morgon/ICAs kompispris!

godmorgon!! i skolan idag ska vi kolla på en musikal tror det kan va rätt bra ändå ska bli roligt! och sen ikväll åker jag på konfaläger i Oskarshamn vi ska ut på någon båt och göra massa grejer. så bara så ni vet kommer jag inte blogga under hela helgen! kanske kan få amra att hålla igång den lite får se. men nu ska jag fixa mig och klä på mig vanliga kläder för att sen dra mig till skolan! ha det så bra nu puss&kram!

BÄSTA PÅ LÄNGE!! SÄTTER SIG I HUVET DIREKT LOOOOVE IT!
På ICAs egna varor sänker vi priset 
falukorv, ost o lax, glass o bacon, vilken flax!
Handen visar alla hundratals varor! Med kompispris
Kompispris, kompispris Oj vilket pangpris!

Kom-kom till ICA nu få kompispris! Spara flis! På jättestora skaror av ICAs egna varor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0