stuck in the moment with you

hallojhalloj! i tisdag hände ingenting typ, i skolan lyssnade vi på olika företag hela dagen och sen efter så pluggade jag! idag onsdag så var skolan chill som vanligt. hade NO-prov på värme (fysik) haha det var 16 frågor svarade på 10..så gick väl sådär! haha men höjdpunkten idag va lunchen helt klart! jag Alle Amra och Amanda tog inte bara lite för många gånger rabarberpaj..MEN vi va ju inte ensamma haha! Ludde tog faktiskt oxå för många gånger!! efter vi ätit så utmanade vi killarna på Just Dance haha vi vann iaf två gånger! men nu ska jag fixa lite grejer ska sova hos pappa ikväll så.. PUSS HEJ!

Kommentarer
Postat av: Josefine Andersson

"tack" för din röst :)!

2011-05-25 @ 23:03:36
URL: http://typjosefiine.blogg.se/
Postat av: Josefine Andersson

"tack" för din röst :)!

2011-05-25 @ 23:04:36
URL: http://typjosefiine.blogg.se/
Postat av: skabbet

jag såg dig! JAG SÅG DIG!!!!

2011-05-25 @ 23:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0