om detta är du försöker, hur blir det om du ger upp?

HALLLLLLÅ I LINGONRISET!! torsdag idag och det har varit en riktigt bra torsdag faktiskt. skolan va bra vi bakade morotsmuffins på hemkunskapen dom blev supergoda! efter skolan gick jag&Anna hem till mig och åt glass och muffins och pratade om allt mellan himmel och jord, underbart. sen så gick vi ner till konfan och den va bra och rolig som vanligt. sen så åkte jag direkt tillbaka till skolan för va genrep inför vårrocken imorgon. va med Antonia hela kvällen och aah haha va hade som vanligt lika roligt! är sjuktnervös men ändå riktigt taggad för känner på mig att det kommer bli bra som fan alltihopa. men nu ska jag sätta på en film och sen sova pusssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0