bra måndag!

tjong i medaljongen! sitter i sängen och messa med andreas, söt som han är!! men men..skolan idag va bra och rolig som vanligt. och efter skolan hade jag extra matte och den gick bra! sen så gick jag till mammas jobb för min klass och jag då haha inventerade där idag! jag va med Evelina hela kvällen och aah hahahaha bästa humorn helt klart!! vet inte hur många gånger vi rev ner godis och fick räkna om eller räknade fel och fick skrattattacker! eller som Magnus sa när vi räknade med honom.. jag&Evelina började skratta och Magnus bah haha jag visste att ni skulle börja skratta förr eller senare, för det gör ni ju alltid!! hahah. men en rolig kväll men har skitont i benen och ryggen nu efter att ha stått konstigt och allt sånt där! men imorgon ska vi på något studiebesök på någon industrigrej i Gnosjö eller nått sånt! så blir ingen skola för mig imorgon. och sen har jag ju gitarr&sång som vanligt så aah. vi hörs imorgon kväll eller nått. PUSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0