min dag + dag 23

halllå där alla muppar! idag är det måndag och jag är lika sliten som alltid och just nu vill jag bara dööööö. men dagen har varit bra och ganska lugn ändå. evelina är tebax i skolan och uusch vad jag har saknat henne för hon har varit sjuk hur länge som helst nu! efter skolan hade jag&linn extra matte, hahaha snacka om att vi är failade små barn! sen så tog jag sällskap med henne och katarina för dom skulle ner till navet. sen sa jag goodbye till dom och gick vidare till mormor&morfar. där jag åt och satt och pratade med mormor älskar dig du är världsbäst! sen hade jag musikal som vanligt och det gick bra, vi gick igenom typ låtarna och danserna och sånt och vi hade lika kul som vanligt. men nu måste jag plugga orkar inte har 2 prov denna veckan och kan inte ett piss sen har jag huvudvärk med kan det bli mer störigt!? men hejjdååååå!

Dag 23 – En låt som får mig att gråta.
denna kan verkligen få mig att gråta. den har en koppling till en kille som jag var sjuktkär i och jag gillar honom fortfarande väldigt starkt som både vän och mer! han skickade denna låten till mig och bad mig lyssna noga på texten och bad mig ta till mig av den, för det va så han kände. jag får alltid gåshud när jag hör den eller tänker på den. och jag gråter för både saknad och glädje samtidigt som jag ler pga alla minnen och för att det är just han.

Kommentarer
Postat av: J U L I A O F S W E D E N

Tjah !

Fin blogg, hur mår du ? ;d

Kram.. ;dd

2011-03-07 @ 22:17:45
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0