sleepless in seattle <3

hej igår blev det ingen uppdatering igår för va i skolan sen efter skolan gick jag&carro hem till mig och åt ben&jerry's och snackade typ. sen gick vi ner till konfan och det va lika kul som vanligt. sen efter det tog jag sällskap hem med hanna. och sen så sov jag hos mormor&morfar. och jag&mormor kollade på en av mina absoluta favvofilmer den heter sleepless in seattle. det är en film alla verkligen måste se så sjukt underbar och romantisk film! sen idag så har jag vatt i skolan och efter skolan så stannade jag kvar med adis hahaha jag har nog världens stördaste bästa kompis helt seriöst! men vi va kvar och spelade gitarr och sjöng och allmänt dampade. sen så skulle jag ta bussen hem och så kom den aldrig HAHA fail! så vi fick gå tebax så drog vi oss hemåt och jag gick till mammas jobb. sen handlade jag&mamma sen åkte vi hem och nu ska jag städa men hahaha det går inget vidare för fastnar vid msn hela tiden! MEN NU MÅSTE JAG STÄDA PUSS&KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0