jag finner inga ord för denna dag.

goooookväll sötnosar! denna dagen har varit den mest underbara och bästa på länge! haft 2 föreställningar och den andra var våran allra sista den va så sjuktbra gjort av alla. för alla gav verkligen allt till tusen procent! och sen så va ju typ alla jag kände på den sista med så det va riktigt lyckat. fick massor av blommor efter föreställningarna, ni får bilder imorgon! men det bästa va när jag äntligen fick krama min bror Henrik. saknat honom nått så grymt och båda grät och ååh. men åkte hem och fixade mig efter sen stack jag in till stan för att äta middag med min bror + familj och hans kompis med flickvän och två till. jättemysig kväll tack så jättemycket! när jag kom hem nyss så började jag storlipa för att denna dagen har varit så himla bra och jag är på sånt sjuktbra humör just nu och ska sova nu för behöver sömn känner jag, som sagt jag finner inga ord för denna dag!! hoppas eran dag har varit lika lyckad PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0