jag hoppas på ett brev som aldrig lagts.

idag har vi gjort 2 skolföreställningar och är så sjuktglad för vi verkligen lyckades och allt gick skitbra! och det alla är så sjukt glada och härliga och ger sån positiv energi. längtar redan tills imorgon då vi är 2 offentliga föreställningar och då kommer min äldsta bror som jag inte träffat på länge nu ååh saknar honom! men ikväll så har jag&lina blivit bjudna på klassfest. för den klassen som vi praoat hos dom ska ha klassfest och dom vill så gärna att vi kommer så vi ska dit ikväll typ två timmar ska bli så kul att se dom igen! så nu ska jag göra te och sätta på en film tror jag och ladda ny energi puss!

sikken snygging på sista bilden HAHAHA! (och nej jag har inte den peruken när jag är peter pan!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0