sista praodagen :(

onsdag idag och det va min sista praodag pga föreställningarna! och den sista dagen kunde inte bli bättre! vi var ju i fyran på förmiddagen och det va lika kul som vanligt haha det bästa va när niklas snurrade in sig i ett snöre och sen drog han i det och då fällde han sig och själv och ramlade ner på golvet hahaha! sen va vi på fritids och då va det sån där liten utedag så vi va ute hela tiden innan mellanmålet och då spelade jag,hugo,almir,kimmen och lina fotboll! haha så sjuktkuuul! sen körde vi lite king med typ hundra år sedan man körde det! sen efter mellanmålet och allt så slutade jag&lina egentligen men eftersom det va min sista dag och almir&hugo och dom ville att jag skulle va kvar så jag stannade kvar. och då satt vi och målade och sjöng melodifestivalenslåtar haha riktigt skönt gäng det där asså! sen runt halv fem åkte jag hem. och jag har suttit här och spelat gitarr och sånt. men nu ska jag försöka hitta en bra frisyr som jag kan ha som peter pan. PUSS!
kom hem med 5 superfina teckingar barnen gjorde till mig idag för att det var min sista dag! kommer verkligen sakna dom!!

haha detta sa kimmen till mig idag när vi satt och målade "saandraaa..kan inte du komma tillbax hit och jobba här sen?? eller i alla fall komma på besök! vi kommer sakna dig..får jag en kram?"
kan man bli sötare?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0