i could really use a wish right now.

hejjjj fredag idag sjukthärligt! skolan idag ha varit riktigt chill har inte mkt att rapportera därifrån förutom att jag ska döda adis pga han döda mig i snön idag!! och sen ropade jag på amanda och bad om hjälp för jag låg i snön på ryggen och kom inte upp då börjar hon och adis att sparka massa snö på mig så blev helt blöööt! sen så väntade han med mig på min buss sen så åkte jag hem duschade och just nu måste jag städa sen ta fram kläder fixa mig och packa det jag behöver för ska sova hos amra ikväll! och ikväll kommer resten av tjejerna dit eftersom amra fyller år imon så vi ska fira henne! men måste skynda nu vi hörs hejdååååå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0