come with me tonight!

toooorsdag! som sagt kom evelina hit igår och vi bara chillade järnet framför datan samt teven men skitmysig kväll och riktigt rolig med för den delen HAHAHA IN&UT HAHAHA! men vi somnade vid fyra tiden och vaknade runt tolv åt frukost sen kom mamma hem och vi alla gick ut i stallet och sen så red vi iväg riktigt kul att börja igen det är ju så sjuuktkul love it! sen så åkte evelina hem och jag duschade  sen så var det konfa på schemat så drog dit och liiiika kul som vanligt. sen kom jag hem och satte mig vid datan och nu har jag skrivit klart min insändare som vi ska göra på svenskan så ska ren skriva den nu och sen göra klart en till grej sen så blir det film eller nått CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0