my hero.

dålig update som fan jag vet men inte orkat skriva haha! och nu orkar jag inte skriva om måndag&tisdag. men idag är det onsdag då och idag har jag varit i skolan och varit en sjukbra dag. jag&linn hade extra roligt idag på NO:on och matte idag eller hur linn hahah! men har varit typ världens finaste väder idag. efter skolan så va jag med adis vi köpte 2kg godis HAHAHA gick på hundra spänn fettos! och jag skulle lägga ner en sked godis i påsen så missar jag hela påsen så allt åker ner på golvet och adis står och dör av skratt HAHAHA! sen så hade han gitarr och så cyklade vi runt lite sen stack jag hem. och sen kom evelina hit hon ska sova här och nu sitter vi här och ska kolla på film så hejdåååå puss!

bilder från idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0