hej hej hej hemskt mycket hej!

heejejjejejejeje! idag har jag pluggat och lite sånt nödvändigt! sen så har jag sovit för va sjuuuukttrött idag eftersom jag och adis pratade i några timmar i telefonen och vi la inte på förens ungefär 3-4 på morgonen riktigt lyckat eller hur adis?? sen så planerade jag och adis veckan och jag ska va med adis på onsdag och på lördag ser det ut som just nu och jag måste bara säga att min bästavän heter adis! så nu har jag nämnt hans namn 5 gånger precsi som jag lovade honom hahaha! och sen snackade vi lite i skype igår med så hade vi cam på och så kommer adis bror haris in i kalsonger och har ingen aning om att jag ser honom så böjer han sig ner och HAHAHAH som vi skrattade! men kom hem idag med ju så ligger här i min underbara säng asså jag verkligen total älskar den!! men nu ska jag lägga upp en vacker bild på adis och sen dra mig till kojjs HAHAHA! godnatt!
ADIS COSIC I FÖRSTA KLASS! gulligt..

Kommentarer
Postat av: Anonym

allt bra?:D

2011-03-15 @ 13:33:19
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: :)

du och han adis verkar typ va världens bästa kompisar

hur nära är ni varann egentligen, hade vart kul med en nutids bild på han !

2011-03-15 @ 18:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0