love can kill anyone!

igår ooooorkade jag bara inte blogga! men va typ deprimerad för nu är det verkligen världens skitväder HEJDÅ VÅREN! den försvann typ lika fort som den kom tjatiiiigt! men kollade på paranormal activity 2 helt själv typ vid elva tiden och alla låg och sov hahahah! men hade ju min räddare i nöden pontus som ställde upp att göra mig sällskap genom msn gullig som han är! somnade någon gång vid typ två så va ganska sliten idag på morgonen försov mig men hann med bussen ändå duktig som man är. skolan idag va väl helt okej! efter skolan hängde jag med hanna hem för hon hade med inställd profil och vi gjorde chokladpudding med mosade maränger i HAHAHA sjuktfail men det va ändå gott! sen hade vi konfa och då sjöng jag&evelina upp våran sång och sen så gjorde vi massa annat. och sen åkte jag hem och just nu håller jag på att städa och sen ska jag packa för ska till göteborg i helgen men hejdåååå
älskar dig! du är den bästa av dom bästa!

Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej är allt bra?:)



Just nu har jag en tävling där du kan vinna en sjukt snygg svart plånbok från www.brandsinfashion.com!

Om du vill kika hur den ser ut samt anmäla dit kan du klicka på länken:

http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/march/vinn-snygg-planbok.html

2011-03-11 @ 16:59:46
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0