min helg + måndag!

godmorgon jag ligger i sängen och är hemma idag för har huvudvärk och är helt slut i kroppen orkar typ ingenting! men helgen var skitbra. köpte lite grejer för vi när vi kommit upp på fredagen gick vi lite på stan och då köpte jag ett par svarta pumps typ. sen så på kvällen där så åt vi god mat och sånt. sen så på lördagens gick vi på stan igen och då hittade jag massa andra grejer (ni ska få bilder på allt senare) och är skitnöjd över mina köp! sen så när vi va klara på stan så skulle vi gå på hästmässan men jag va inte så sugen så jag la mig på hotelrummet och vilade! och låg och tänkte på hur sjuuuukt många snygga killar det kryllar av i göteborg?! kan dom inte langa hit några liksom hahaha seriöst!! men sen efter det  på kvällen så åt vi och satt uppe i skybar lite sen va jag typ skittrött och sånt så jag gick och la mig i rummet och kollade på notting hill bästa filmen någonsin ni som inte sett den måste se den! och jag somnade typ och låg där till kanske halv tolv eller nått och sen så skulle mamma och dom upp till ett av rummen och då så drog hon med mig fast jag egentligen inte orkade och allt! sen va vi där några timmar och det va värsta festen och ganska kul iallfall haha! sen på söndagen så va det ju tävlingar och svergie vann världscupen i hoppning så jäkla gött!!! och hon som vann va bara 23 år helt sjukt och åååh haha alla satt typ och grät så kul och allt! sen åkte vi hem efter det och va hemma runt halv nio tiden. och igår va det skola och det va sådär för mådde inte bra då heller. sen hos mormor&morfar somnade jag typ direkt och sen hade jag musikal och det gick skitbra fast jag inte va på bästa humöret. och sen aah hahaha inte mkt mer att berätta ooh shiiet va långt detta blev! men aja nu ska jag försöka få i mig frukost och kolla film puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0