oooh baby baby!

nu sitter jag här med gråten i halsen säger jag bara! asså shiiiiet..kom precis hem från klassfesten och barnen är helt otroligt bäst och underbara. det va riktigt bra stämmning och jag är kär i hela klassen. jag och lina har haft en toppen vecka i en toppen klass helt klart! kommer sakna dom små liven! men vi ska ju tebax i nian och då jäklar ska vi ha lika kul igen! ikväll har vi beatboxat HAHA "boom boom sccch..vi sitter vid ett matbord..boom boom scch..och vi äter en pizza..boom boom scch..den va god..boom boom scch..fast bebbe säger neeeeejjj..boom boom sccccch" HAHA sen har vi kört dansstopp "ooops i did it again i played with your heart ooh baby baby!!",tidningleken,chokladleken,mödarleken och mycket mer. men nu ska jag kolla klart på burlesque och ladda inför morgondagen!! PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0