dag 22!

Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
jag får ingen direkt reaktion på det sättet. utan jag stannar alltid upp och kollar på mig själv och ställer mig alltid på sidan för att se hur jag ser ut och sen kollar jag ansiktet och håret och allt sånt där. hahaha sen har jag lite av en omedveten vana att alltid alltid alltid göra olika miner i speglen! jag lovar jag kan stå och kolla hur jag ser ut samtidigt som ansiktet rör sig i olika miner och grimaser. och jag gör det helt automatiskt! men jag är ju lite som jag är..

min snygga outfit för att ut och jogga! va sjukt skönt ute! känner sig så jävla bäst när man tagit tummen ur röven och varit ute och joggat. nu har jag duschat och dunkar bra musik! har laddat ner paranormal activity 2 så ska lägga mig och kolla på den hade jag tänkt mig kommer dö men aja..ha det bra pusssss.

SPELLISTOR!
pardy
Jalla
maassa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0