you are to wonderful-

nu är jag inne efter att ha ridit, faktiskt! det va riktigt skönt jag och mamma tog hästarna och red ut på ängen här jämte vårt hus. och det är värsta mycket snö så galopperade vi och massa skitroligt. jag rider ju inte alls längre typ men när jag väl gör det så märker jag att jag ändå saknar det på nått sett. men aja! och mina tår är borta totalt, mina ridskor är skitkalla så mina tår blir heltfrusna haha, lyyyckat! pratade nyss med min pappa, hade glömt ringa honom häromdan och glömt det nu typ 2 dar! uupss, dom är uppe i göteborg som vanligt jag skulle egentligen va där nu men det blev inte av så aah. för min syster kommer med sin nya kille och hälsar på nu över helgen så dom hade varit och hämtat dom nu. pratade med henne åååh gud va jag saknar henne inte träffats på hundra år känns det som:( men aja... nu ska jag sätta på en film så BYEBYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0