bästa dagen på länge!

mitt ord för denna dagen hittills är HAHAHAHA!
jag missade bussen idag på morgonen..kom precis i tid till skolan och så hade vi musik och vi håller på med att göra musikvideos och det går riktigt bra för våran grupp! och sen så hade vi lååång håltimma och då hade vi tänkt att spela biljard men så blev det ikke! så jag&evelina tog 2 gitarrer och satte oss och spelade lite allt möjligt sen så spelade vi just the way you are och så sjöng jag. hahaha sen så efter när jag sjungt klart ser vi hur typ 10st tjejer i sexan eller nått står och kollar på oss och typ ler skitmycket så söööta!! sen så hade vi svenska och sen lunch HAHA och kan inget annat än att skratta åt lunchen fyfan va kul det va. jag&amanda G haha vi satt och skrattade nonstop hela luchen, den tjejen kan verkligen få en att skratta. asså ni fattar inte hur jävla sjukt detta är men när jag satt och skrattade så hade jag skrattat så mycket så det kändes som om jag hade magknip&världens träningsvärk på samma gång HELT SJUUUKT! sen efter flera års skrattande typ...så hade jag matte&NO och då så hände det lite grejer! hahaha asså linn hade med sig sin coca-cola och då så eftersom hon är typ förskyld och sånt så skulle hon dricka colan fast utan kolsyra så hon börjar skaka den sketamycket men då kommer jag världens smartass och säger nejj men linn jag vill bara ha en klunk innan du tar bort kolsyran! och då ger hon mig colan och då¨öppnar jag den och den börjar spruta HUR MYCKET SOM HELST! HAHAHA! så hela evelinas stol blir blöt och halva colan ligger på golvet HAHAHA! snacka om smarta....sen så efter skolan så slängde jag igen mitt skåp så det typ gick sönder så min sån dära krok som gör så skåpet stängs typ blev helt böjd så jag kunde inte stänga mitt skåp och först började jag typ gråta haha men sen fick jag världens skrattanfall! men sen kom åke och hjälpte mig men jag kommer typ inte få upp det på måndag! men aja... detta var min dag iallafall HAHA! ni skulle vatt med..men nu är jag hemma så nu vet jag inte vad som händer kanske drar till amra senare och kanske sover där vi får se! PUSS&KRAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0