you put the joys in my life

HEEEYY! nu är jag hemma efter en lång torsdag! skolan idag va lika rolig som vanligt och hahah sen hade vi hemkunskap efter lunchen och idag gjorde vi piroger HAHAH! och jag och linn har ju alltid lika kul HAHA och det slutar med att linn börjar prata med sig själv..sen pratar hon med diskhon..HAHAHAHA! och sista lektionen va drama. och då så fick vi en dialog i läxa som vi arbetade med hela lektionen och sen när alla hade gått så var det jag, tindy, julia E, evelina, klara och johanna kvar. och då satte micke (våran dramalärare) på muski skithögt HAHA och det va typ green day med american idiot så alla vi som va kvar börjar dansa sjuukt galet men så kul. ÅÅÅH MIN KLASS ÄLSKAR DEN! sen så efter typ en kvarts headbangning eller hur man ska säga! så gick jag&evelina ner mot konfan. och på konfan idag så gjorde vi teater om de 10 budorden. och jag, matilda och victoria fick "inte stjäla" HAHAHA vet inte om man ska skratta eller gråta åt våran teater. hela teatern slutade med att victoria&matilda fångade mig i ett nät HAHAAHAHA. sen efter så väntade jag&evelina på att våra föräldrar skulle komma och hämta oss och då fick vi låna en gitarr och så satt vi och sjöng och spelade i typ en halvtimma eller nått sånt, megamysigt. men nu ska jag hitta på nått..får se vad det blir..duscha kanske..men aja HEJDÅÅÅÅ!
jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0