I'm back!

dålig uppdatering i know! men har inte haft tid! bloggade ju senast i söndags på min födelsedag. och sen i måndags drog ju skolan igång, det va skönt att komma tillbaka och börja leva det vanliga livet igen! men det är inte speciellt kul om man tänker på att 2 jobbiga prov ligger framför mig! först SO franska revolutionen (döda mig...) sen NO prov typ 30 sidor! (döda mig...). men sen så efter skolan va jag skittrött och gick hem till mormor åt sen somnade jag i deras säng haha! sen hade jag 2 timmars musikal. åååh detta kommer bli så himla kul längtar tills vi ska visa upp. sen så kom jag hem och åt duschade och somnade i soffan! tisdags va skolan världens chillmode. sköna lektioner och aah allmänt gött. sen så efter skolan gick jag hem till pappa åt väntade på mamma vi åkte ner till stan köpte världens snyggaste skor te mig ÄLSKAR DOM. sen så åkte vi hem och hämtade min andra spruta mot livmoderhalscancer. och sen så åkte vi till BB och tog den för en vi känner jobbar där så hon tar dom på mig. sen så åkte jag hem till pappa och sov där inatt. och idag på morgonen så vaknade jag och va skitlam haha. kom tio minuter försent för gick från pappa vid 8 smart där sandra. och idag så har det varit en bra dag i skolan så nu sitter jag här och lyssnar musik ska äta mig lite mätt glass&chokladsås nu HIHI! och göra igjordning min nya kalender för detta året HEJDÅÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0