soft dag

WHATUP! försov mig idag IGEN men fick åka in med jeffan för hon missade med bussen haha! och idag va dagens AS SKÖN. började med musik sen direkt hade vi NO sen hade vi svenska och eftersom en av våra lärare va sjuk så slutade vi halv 12. sen så vid 1 så gick jag&lina till mossle för att se om vi kunde praoa där. så nu ska vi va där vecka 12 ÅÅÅH KOMMER BLI SÅ JÄÄÄVLA NICE. ni anar inte! sen så efter det gick vi hem till lina och åt lite och sånt sen så gick vi ner till stan och vandrade runt där typ 2 timmar. hittade massa grejer som gärna av någon anledning råkade hitta hem till min gaderob..haha. sen så åkte vi hem och nu sitter jag här och håller på och städar mitt rum asså får panik på mitt rum. det är så litet så det blir stökigt lika fort som jag tar bort nått från den platsen! men lina kommer om en timma eller två. sen ska hon sova här och vi ska kolla på massa filmer och äta "gottiga" grejer HAHA. men byebye!

lätt dagens citat:
- ska du lura i din gura!!
- ååh det är en liten gur i min lur!
- oooh no he's in my lura, but i promise i won't say gura.
HAHAHAHAH! så sjuukt dålig humor vi har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0