godmorgon 12;54

godmorgon nu sitter jag och toni här och ska äta frukost! vi vaknade runt tolv tiden. vet inte när antonia ska hem men aah sen resten av dagen har jag ingen aning om vad som hääänder får väl se om nått intressant dyker upp tonight.igår kväll va mysigt vi satt i soffan med pepparkakor och mjölk och kollade på film vi kollade typ hälften på takers och sen på valentines day GAAH den filmen dödar mig helt och hållet. om ni inte sett dom KOLLA!  men nu ska vi äta skithungriga hejdåååå

och juste jag kollade på en annan film som heter, we were soldiers ,alla borde se den! jag gråter alltid lika mycket åt den filmen..det handlar om krig mellan typ amerika och vietnamn tror jag! och uusch den är så hemsk för man får se hur allt gick till och när deras familjen fick brevet om att deras män hade dött. jag börjar typ gråta när jag skriver detta! men KOLLA PÅ DEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0