min måndag/tisdag&onsdag!

TJEEEENA! bloggade ju inte i måndags men som ni vet är det den dan min blogg inte uppdateras för sitter inte vid datan måndagar. men va i skolan som vanligt sen så gick jag&amra på stan köpte lite nya grejer som ni får se en annan dag orkar inte ta bilder just nu! sen så gick jag till mormor&morfar som vanligt sen så hade jag ju musikal och då fick jag reda på att han som ska spela peter pan (vi ska göra peter pan i musikalversion) ska flytta så då undrade dom om inte jag kan ta hans plats som peter pan, och jag blev SKITGLAD! för det är ju peter pan allt handlar om och åååååhh är så himla glad men nervös som sjutton! sen så fick jag reda på att mina sånglektioner börjar nästa vecka med så det rullar på bra nu!! sen igår (tisdag) så efter skolan va och jag&amra på stan IGEN haha för amra skulle köpa present till hennes bror hittade skitsnygga jeans. och så fikade vi jättemysigt älskar dig gumman. sen så sov jag hos pappa inatt. och idag började vi skolan med att åka skridskor jag invigde mina nya! skitbra och megasköna. och resten av dan har bjudit på massor av skratt som vanligt. så nu är jag hemma och har ätit och nu ska jag städa mitt rum lite grann! HEJDÅÅÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0