min födelsedag:

hejj har inte blivit någon uppdatering idag för har inte suttit vid datan och inte orkat. igår så hade jag&amra världens bästa och sjukaste och mysigaste kväll&natt! vi kollade på film,pratade åt god mat och glass! jag fick present precis när det blev söndag! och då fick jag hårspray&ansiktsmask. sen så gick vi och la oss runt 2 tiden och somnade halv 7 idag på morgonen! sen så vaknade vi runt 12-1 och gick ner och åt frukost sen sjöng amra och min familj för mig haha! sen så åkte amra hem. och jag låg och chillade nån timma. sen så duschade jag och sen kom lite gäster. så idag har jag fått pengar och presentkort. och eftersom mobilen från pappa va en för tidig present och datan med så har jag inte fått nått mer. men jag är jättenöjd och skitglad för jag&amra taggar göteborg!!!! vi ska dit 5 februari guuud va jag längtar kommer bli så sjuktbäst! men aah nu så sitter jag här i soffan medans dom vuxna pratar. nu ska jag kolla färdigt på 17 again! zac efron är överhet i den filmen!!!! dampar sönder. skolan börjar imon med längtar på att få träffa alla men det väntar jobbiga prov denna månaden! MEN HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0