MÅNDAG, 20;59

HEEEJ! jag kollade nyss min blogg och märker att jag skriver alltid lååånga inlägg. förlåt om ni tycker det är jobbigt och sånt, men har så mycket att skriva om hela tiden! ska försöka att korta ner dom lite. och nu tänker ni säkert varför jag bloggar på en måndag för jag gör ju aldrig det annars..men jag har typ inget annat bättre för mig så satte mig vid datan fast jag egentligen borde göra viktigare saker som att tex plugga men ORKAR INTE! och sen så måste jag packa för på onsdag åker jag till idre med pappa&susanne. kommer ha med mig datan så jag kan uppdatera lite i alla fall. men va i skolan idag och det var precis som vanligt. sen musikal lite senare och det gick bra! sen åkte hem duschade ätit lite mackor och nu ligger jag här utslängd i min nya säng! det blev en 120 cm. skiiithärlig är den ååh älskar den. och imon börjar min gitarr och min sång så är glad och ser fram emot morgondagen! PUSS&KRAM!

Carrie Underwood – Temporary Home
Agnes – When You Tell The World You're Mine
Daniel Norberg – High And Dry
Alessandro Safina – Your Song
Brolle – En sång för dom (akustisk version)
Glee Cast – Gold Digger (Glee Cast Version)

Kommentarer
Postat av: Toringa

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2011-10-21 @ 10:45:07
URL: http://toringa.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0