långt inlägg 10;41

igår så åkte jag till amra typ lite senare efter jag bloggat på morgonen! haha och som ni läste igår så har vi börjat med "amra har en åsikt" här på min blogg. jag har liksom funderat länge på att inte bara skriva om min vardag och sånt. så detta blir nått nytt och hoppas ni gillar det. det går ut på att amra varje vecka tar upp nått hon tänkt på och så aah lägger delar hon med sig av sin åsikt med er! kul va?? men iallafall igår så lekte jag med amra då! vi typ chillade först och satt och pratade ÅT MAT haha! och jag försökte berätta om min bok men det tog typ hundra år tills amra sa SANDRA JAG LÄSER DEN NOG ISTÄLLET, DETTA TAR JU FLERA ÅR! hahahaha. och sen efter att vi ätit både mat&efterrätt så tänkte vi att vi behövde frisk luft och motion. så vi gick runt bolaskogen! och sen så sista biten fick vi springa för då stog mamma och väntade på oss och vi fick typ håll direkt..duktigt där..sen så åkte jag hem och igår spelade jag gitarr och sjöng och gjorde det typ halva kvällen. sen kollade jag ju självklart på lets dance för det började ju igår haha! jag ääälskar han tobias han som är proffs, sååååå grym ni ska se hur han kan röra sig SJUKT! men det va kul och bengt var på värsta bästa humöret han satt och fnissade och skrattade typ genom hela programmet! HAHAA! sen så gick jag typ och la mig och jag har aldrig sovit så dålig som jag gjorde inatt jag låg och drogade lugn musik i typ hundra år och somnade lite men sen vaknade jag och va as pigg! och så slutade allt med att jag somnade vid halv sex idag!!! så har ont i huvet nu. men idag så kommer amra till mig senare så ska hon sova här inatt för mamma&bengt ska bort! men nu ska jag städa mitt rum så hejdååå.
JÄVLAR LÅNGT INLÄGG HAHA! GRATTIS OM NI ORKAR LÄSA.
bengts bästa kommentarer igår:
- BOOOORN TO BE FAAAT!!!
- hörö dudu! chilla snacket lite nu va..
(HAHAHAHA)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0