keep holding on -

HALLLÅ I STUGORNA! för sov mig lite idag men hann med bussen i alla fall! eller först körde den förbi mig men sen på ena hållet så såg den mig! såå sjukt så säger busschauffören bah "sorry, jag såg inte dig innan" HA-HA-HA lata gubben orkade antagligen inte stanna just då..jag har liksom en reflexväst som täcker hela min jacka?! så kör han förbi med helljus nääh såg verkligen inte! åååh blev så arg!! men i alla fall så har denna dagen varit ganska lugn typ varit ganska seg idag. men på lunchen så drog jag,amanda och antonia till honaryds pizzeria och beställde en familjepizza HAHA! sen gick vi hem och åt den hos antonia! sååå gott! haha och det blev självklart massa skratt, åååh älskar verkligen er tjejer. sen så gick vi till skolan hade hemkunskap satt bara och snackade hela lektionen segt. och efter skolan så va jag,caroline och evelina kvar i skolan lite sen gick vi te willy's köpte dricka sen så gick vi till skolan igen för att hämta tessan! sen gick alla vi ner till konfan hahah! sen så va det konfa då och det va lika chill som alltid. sen så va vi hos några vi känner för att jag skulle snacka med en av dom för att prata om mitt&linas prao.  sen åkte vi hem och sen dess har jag ätit och pluggat SO är helt seg i huvet nu!! nu ska jag se vad jag kan ha på mig imon i skolan HAHA! har inget bättre för mig just nu..HEJDÅÅ BLOGGEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0