idre imon!!

HEEEEJJ BLOGGEN! tisdag är det idag dåååå och skolan idag va som den alltid är. och sen efter skolan hade jag gitarr vid 3 ååh är så härligt att börja ta lektioner i det igen! sen så efter det fick jag vänta lite sen så började mig&agnes sång första gången idag. detta kommer bli så himla kul! vi ska jobba med noter och sånt och massa! sen kom jag hem åt och nu har jag kollat runt lite på datan så nu ska jag packa för imon bär det av mot idre! ÅÅÅH JAG LÄNGTAR SÅ GRYMT MYCKER NI ANAR INTE!!!!! men som sagt så kommer jag ta med datan och allt det där så aah ni kommer uppdateringar! ska äntligen få träffa min underbara bror och hans familj. saknar dom så mycket. men aja nu mååste jag faktiskt packa! BYEBYE!
http://lovestoriess.blogg.se/
här är en länk till en novellblogg här i värnamo som jag läser haha. först så kom jag in på den på nått sätt och så tänkte jag typ "vad är det här?" så började jag läsa för skojjs skull men nu är jag seriöst fast! hahaha. men kolla in den vettja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0