GRATTIS AMANDA!

HEYYY! igår kväll så hade vi gäster då och ah det va kul som vanligt när just dom är här. hahaha! blev mycket skratt och sånt. sen så somnade jag någon gång runt 3 eller halv 4. och idag på morgonen så gick jag upp vid 9 för att gå på gudtjänst i kyrkan skönt sen när konfirmationen är över för då slipper man tidiga söndagar! och jag gick dit med evelina som vanligt! hahaha efteråt va ju bäst. sen så sitter jag här nu och äter upp resten av mina chips från igår..idag så KANSKE ska vi åka och köpa ny säng till mig äntligen!!! jag har en 90 cm säng just nu och den är ju minimal jag själv får knappt plats längre haha! så vi ska skaffa en 120 cm till mig men jag vill ha 160 cm. vi får se hur det blir med det! och så ska jag va med amra med så ska kontakta henne och ta reda på om hon vill hänka på till jönköping och köpa sängen! men HEJDÅÅÅ!
igår dagens outfit.

VÄRLDENS BÄSTA AMANDA BROWN FYLLER ÅR IDAG MED!!
15 ÅR NU ÄLSKLING, HOPPAS DU FÅR EN JÄTTEFIN FÖDELSEDAG, ÄLSKAR DIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0