böcker!

antonia åkte hem nån gång vid halv tre igår. och resten av dan tog jag det lugnt jag gjorde ansiktsmask och hårinpackning och massa grejer skiitskönt längesen jag kände mig så fräsch och ren! och sen så åt vi as god mat på kvällen och sen satt vi och tog det lugnt i soffan. sen läste jag klart bok serien tillsammans igår med GAAAH så perfekt slut! och nu har jag börja läsa typ den sista boken i twilight serien eller tror det är den sista vet inte den, heter iallafall, så länge vi båda andas skitbra!! så nu har jag varit vaken ett tag och mamma och bengt åkte in till stan så nu är jag ensam hemma, så nu sitter jag och kollar på madicken på teve haha så himla gullig! vet inte vad som händer resten av dan men aja nu ska jag frukost så hejdåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0