AMRA HAR EN ÅSIKT!

hheeeey!!!! it's amra bitches ;)
vill bara säga att det är officiellt att vi inviger min kategori "amra har en åsikt" på sandras blogg.

vi sitter i alla fall i min säng och gör nasty things ;) hehehh bara att joina om ni vill !!
HÄR KOMMER ÅSIKTEN

Säga att man hatar någon, när man inte känner personen.
t ex. -jag hatar justin bieber!
det går ju inte, för man känner inte personen, du kan hata hans stil/grej men inners inne är det för att han om du är tjej vet du att du aldrig kommer få honom, och om du är kille är det inte för att han är ful och suger utan för att tjejer avgudar honom. Lets be realistic.
ett annat ex är när man säger gud vad jag hatar henne/honom, men inte har någon anledning eller relation mot/till personen. utan bara känner sig "hotad" av personen.
säg inte att du hatar någon när du inte vet vad det innebär
ha en fortsatt bra dag/kram amra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0