all that you have is your soul..

umgås du inte med maria hellström?
svar: nejj jag umgås inte med henne längre. de var inte mitt fel, men vill inte prata om det.

igår kväll satt jag i soffan men min familj och tog det lugnt. sen la jag mig och läste mig bok OMG trodde jag inte kunde andas där ett tag..skitbra! sen så låg jag och smsade med amra. GUMMAN ÄLSKAR DIG!. sen somnade jag nån gång vet inte när. nu har jag precis och ska ner och äta antar jag. idag ska jag kanske till amra och va med henne och vickan. men inte säkert än vi får se när amra vaknar! hahah asså igår smörjde jag mig in med min bodylotion med brun utan sol i. och jag tyckte jag hade gjort det jättenoga och blev nöjd. och nu på morgonen haha på mina ben på baksidan har jag missat lite här och var hahaha! men det blev faktiskt bra om man inte kollar just där! så nu sitter jag här och ser liiiite brun ut. men HEJDÅÅ hoppas ni får en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0