ååh en sexig hora!

TJENAREEE!! igår när lina kom så fick lina snespel och satte sig i hörnet av mitt rum och läste igen hela min bunt med veckorevyn HAHAHA. sen så kollade vi på wrong turn 3. så sjuk skräckfilm skrattade som vanligt åt som filmerna,vanliga människor hade blivit äcklade&rädda..men så satt vi där och kollade på den med massa "gottiga" grejer som glass,chips med dipp och godis och världens godaste dricka! kopparbergs cider hallon/lime, fast alkofri. sen sååå kollade vi liiite på hipp hipp hora sen gick vi och la oss. lina somnade typ direkt.. och idag på morgonen vaknade vi runt halv tio. och då satte vi oss och översatte sexy bitch till svenska HAHA SÅ JÄVLA KUL! åååh en sexig hora. sen när vi gick ner och skulle äta frukost och lite sånt så fastnade vi på att översätta sjukt roligt. översatte massor av akon's låtar och 50 cent's candy shop HHAHAA! "jag är en erfaren vetrinär när vi kommer till den här skiten!" och sen har vi ju den med "så erotiskt i hennes badskor!" HAHA. harregud..men sen så åt vi frukost sen så satte vi oss och kollade på den senaste saw filmen, sett den innan. den är faktiskt bra! sen åkte lina hem och nu sitter jag här i sängen och har precis städat! måste göra min gaderob med. världens bombnedslag där inne...men HEJDÅÅÅÅÅ. tack lina för kvällen/morgonen FAN TJEJEN love you ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0