23;45

" en tår faller..nu kommer fler.
alla stunder och upplevelser tillsammans kommer alltid finns kvar.
jag kan sakna dig så det gör ont ibland
samtidigt som jag hatar det du gjort.
det blir för mycket på samma gång kan inte hålla tillbaka.
vi hade löften, men du bröt som så hårt..
så hårt som jag inte ens trodde man kunde om man verkligen älskar. "
en tår rinner faller..nu kommer fler.
alla stunder och upplevelser tillsammans kommer alltid finns kvar.
jag kan sakna dig så det gör ont ibland
samtidigt som jag hatar det du gjort.
det blir för mycket på samma gång kan inte hålla tillbaka.
vi hade löften, men du bröt som så hårt..
så hårt som jag inte ens trodde man kunde om man verkligen älskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0