-

"jag läser om och om igen.
jag gråter, jag skakar, jag får ont.
ont pga saknad
ont pga dig
ont pga allt det som hänt.
från ett perspektiv har jag det bättre nu,
men från ett annat är jag inte hel.
om det är detta jag måste gå igenom för att förstå.
då  gör jag det, fast jag helst inte vill.
men antar att det är det jag måste göra!
du har ny vän som du säger att du älskar mest.
innan va jag den vännen, men antar att det inte va rätt.
jag kände rätt, och så mycket jag vet så gjorde du med det.
vet inte hur många gånger jag har varit nära att smsa dig.
så fort nått händer är det som en vanligt reflex att kontakta dig
men precis när det sker då kommer det tillbaks till mig
och då är jag inte hel."jag läser om och om igen.
jag läser om och om igen.
jag gråter, jag skakar, jag får ont.
ont pga saknad
ont pga dig
ont pga allt det som hänt.
från ett perspektiv har jag det bättre nu,
men från ett annat är jag inte hel.
om det är detta jag måste gå igenom för att förstå.
då  gör jag det, fast jag helst inte vill.
men antar att det är det jag måste göra!
du har ny vän som du säger att du älskar mest.
innan va jag den vännen, men antar att det inte va rätt.
jag kände rätt, och så mycket jag vet så gjorde du med det.
vet inte hur många gånger jag har varit nära att smsa dig.
så fort nått händer är det som en vanligt reflex att kontakta dig
men precis när det sker då kommer det tillbaks till mig
och då är jag inte hel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0