dag 12 & 13

TJENAAAA! som sagt kollade jag på melodifestivalen igår va tyckte ni?? jag kommer inte ihåg typ men eftersom eric saade är mitt och amras lammkött HAHAHA så va nog han den jag tyckte mest om igår. men somnade nån gång efter 2 igår. och idag gick jag upp typ 9 för skulle till kyrkan pga min konfa. va där med hanna hahaha snacka om att va trötta och det känns som om vi verkligen störde dom andra i kyrkan för vi kunde inte hålla käft typ! men men..har varit hemma en stund. ska duscha nu och sen vid 2 tror jag så ska vi till min kusin för hon och hennes föräldrar har fyllt år så ska dit på middag och sånt. och sen blir det skola imon KUL HA-HA-HA snark...men hejdååååå

(försenad) Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på
alla andra som gjort denna har ju typ tagit bara aah jag har varit i thailand och lagt ut bilder på det. men jag orkar inte göra nått sånt! så jag tog bilder på mitt rum. för det är ett ställe och jag har varit där och jag är där just nu! och sen har jag aldrig visat mitt rum så blir liksom två flugor i en smäll göttans! och härligt att man får med hur stökigt mitt rum är just för tillfället hehe.

Dag 13 – Mitt drömbröllop.
den här dagen har jag inte längtat till att skriva om! tycker det är jättesvårt att säga hur jag vill ha mitt drömbröllop. jag har inte tänkt på det alls typ. men asså jag vill inte ha världens största bröllop! det jag vill och det som är drömmen för mig är att få stå där med mannen jag älskar och vill spendera min framtid med och att vi får dela den med alla våra nära och kära. och sen är det en grej till! att jag ska va den vackraste på hela festen. fin klänning, behöver liksom inte va världens dyraste och jättemycket tyg och allt det här för det kan även va en vanlig enkel. bara att jag ska verkligen få känna mig totalt vacker och skitsnygg! och en grej jag ska göra på mitt bröllop som jag verkligen tror är världens härligaste känsla. att gå ut på en gång och folk kastar ris eller frön på en och alla visslar och hurrar det är mitt drömbröllop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0