bilder från igår!

igår så drog jag till amra och sov där! sjukt rolig kväll HAHAHA "åååh va gott det luktar fötter" HAHAHHA längesen jag skrattade så mycket säger jag ju bara! tack för kvällen/natten och morgonen amra love you! sen kom jag hem hade skitont i magen typ så har varit helt lam hela tiden sen jag kom hem. och legat i sängen med musik i öronen så sjukt avkopplande tror jag ska gå upp göra det ett tag till nu. hahaha och nyss så spelade jag&jens uno på msn (vilket liv man kan ha) och jag vann typ hela tiden så det slutade med att han stängde ner och nu sitter han och surar hahaha! men ska dra mig upp och koppla av lite och ikväll blir det melodifestivalen CIAO!
HAHAH detta kommer jag inte! vi skulle in till adis men amra va så kissenödig
så hon kommer ingenstans utan står på alla fyra utanför adis hus HAHAHA!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0