dag 9 - bild på mig och min bästavän

GODMORGON! vaknade faktiskt tidigt idag har vaknat tolv dom senaste dagarna. men amra va ju här igår och vi bakade cornflakes kakor blev skitgoda. sen så kollade vi på halva love and other drugs men sen så skulle hon åka hem. och då kollade jag klart på den asså harreguuud va bra skådespelare jag typ satt och rös?! och sen fällde jag en eller två tårar! men jag tyckte den va bra så se den. men hahaha det roligaste igår va ändå när amra facerapade mig hon skrev "jag gillar att klia mig på magen" hahahah och sen facerapade jag henne med "jag gillar att klia mig i röven" HAHAH harregud va jag skrattade sen blev det fajt om datan och aah harregud. jag har nog världens sjukaste men ändå underbaraste vän! men idag ska jag in till stan så jag ska äta frukost sen fixa mig för jag&amra ska gå på stan så BYEBYE

Dag 9 bild på mig och min bästavän
asså jag har ingen sån där bästabästavän jag hade det några månader tillbaka men det slutade med massa äcklig skit som jag inte ens vill ta upp! men som tur är och jag känner mig fan jävligt lyckligt lottad! så har jag mina underbara underbara vänner. som alltid finns där för mig och som alltid stöttar mig! kan inget annat än att säga ett stort JAG ÄLSKAR DIG till mina underbara vänner.
linajonsson<3
linn le sacer<3
amanda brown<3                                antonia fransson <3
amra mekic<3

emma tegnhammar<3
adis cosic<3
jeta bajrami<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0