update 13:42

igår blev det inte alls som planerat! amra kunde inte komma hit och jag satt ensam på alla hjärtansdag HÄRLIGT! nääh men jag överlevde men va helt cplam igår så orkade inte uppdatera dag 7 så ni får den idag samtidigt som dag 8 lovar. men jag har inte så mycket att säga. eller jooo! igår så gjorde jag en skitpinsam grej. jag la ut ett videoklipp på min facebook när jag sjunger tears in heaven jag satt och skakade och va skitnervös och allt i typ en halvtimma efter det publicerat tills andreas fick damp på mig och sa åt mig att andas typ 50 gånger HAHA! men än så länge så hade jag bara fått gulliga kommentarer, och det gör mig jätteglad! tack till alla som kommenterat och gillat! men aah haha snart så kommer amra hit! hon ska ta bussen HAHAHA lyckatill du kan behöva det! men jag sitter här och letar låter som är bra att sjunga in hahah är helt inne i detta nu! men ska fixa lite grejer nu så HEJDÅÅÅÅÅ
2 av bilderna amra tog på mig häromdan!
här får ni även klippet då jag sjunger.
http://www.facebook.com/video/video.php?v=200200216657682&subj=100000031154398

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0