ME PLUS YOU

skolan idag har varit lika rolig som alltid! hade vårat matteprov idag gick verkligen åt helvete uuusch vill inte ens prata om det. men sen efter skolan så hämtade mormor&morfar mig och så åkte vi och handlade köpte ben&jerry glass sååå gott. så den ska jag sitta och mumsa med ikväll. morfar har åkt till stugan så mormor&jag ska ha eget mys ikväll. antar att det blir lets dance ikväll haha har inte kollat på det alls typ så måste checka läget. men vi hörs senare då jag ska skriva om dag 4! men ha de bra puss.
och som jag glömde skriva igår! JAG HAR FÅTT TEBAX MIN KAMERA
så det blev massa bilder idag i skolan :)
och sist men inte minst dagens outfit!
skor från skotrend
jeans från MQ
skjorta (vet inte varifrån)
vanligt svart linne från trend house.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0