lyckad kväll med tjejerna

heeej är hemma nu. igår va en skitlyckad kväll i alla fall enligt mig! vetifan vad det va med mig igår men jag måste fått i mig nått som jag inte borde fått i mig för jag va seriöst helt crazyyy. men vi gjorde tacos och sen kollade melodifestivalen och en STOR FET DISS till den deltävlingens öppning och åååååh kan inte någon bara skjuta marie eller?! får panik på den människan..sen efter det kollade vi på en saw film. den va faktiskt rätt bra tycker jag. sen så kollade vi på det brinner. asså ni som inte sett den seriöst mååååste se den, den är skitbra och ganska läskig. sen så efter det hände det massa grejer som vi inte behöver ta upp här HAHAHAHHA SÅ SJUUUKTBÄST. men sen så somnade vi någon gång vid 6 idag på morgonen. och gick upp typ 9 för skulle till kyrkan LYCKAT! men tretimmars sömn slår ju aldrig fel....så nu är jag hemma och har precis ätit ska kolla high school musical 3 nu och sen ska jag städa rummet och massa bajs. men idag är ju mitt "uppdrag" att skriva om vad typ av killar jag faller för. och det kommer senare idag. PUSS&KRAM.

Kommentarer
Postat av: J U L I A O F S W E D E N

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

2011-02-13 @ 13:18:34
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0