en extra stor kram till alla idag!

GLAD ALLA HJÄRTANS DAG SÖTNOSAR!
igår så kom amra hit och vi typ gick ut och jag fick leka lite fotomodell hehehe men dom blev faktiskt fina tycker till och med jag själv så aah sen så satt vi och snackade lite och spela gitarr&sjöng och jag fick hela tiden klagomål av amra HAHAHA! men sen så åt hon här och sen åkte hon hem. och jag kollade på burlesque när hon hade åkt hem. den va bra tyckte jag, skitsnygga dans-scener och sång-scener och allt så. och killen i den HOTTSTUFF haha. sen så började jag kolla på mean girls 2 men den sög sjuuuktmycket fet diss på den! så jag stängde av toy story 3 som jag inte orkade kolla på så somnade. och idaaaag så är det som sagt alla hjärtans dag och min "dejt" idag är älskade amra! hon ska komma hit och så får vi se vad som händer men det ser ut som om hon ska sova här tonight. men nu ska jag göra pannkakor till frukost. så jag hoppas alla får som jag att få va med någon man älskar på alla hjärtans dag PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0