dag 6- typ av killar jag faller för

jag faller för killar med bra smak,humor och snälla!
en typisk kille i min smak måste va lite galen av sig och kunna
va sig själv typ, eftersom jag själv är inte helt normal. men om
dom är helt perfekta i ansiktet och kroppen, eller som min kompis
lina säger "ser ut som barbie-kent", så är det inte roligt. för
det är ju dom där småfelen som är så sjuktsöta och charmiga. för
liksom själv har man ju sina så kallade skönhetsfel. men det är
ju sjuuukt nice om dom verkligen har bra klädstil och allt det där!
men om jag ser en kille så det första jag kollar på helt ärligt nu då
det är:
ansiktet
håret
armarna
hur han går
rumpan (wtf?!)
jag faller för killar med bra smak,humor och snälla! en typisk kille i min smak måste va lite galen av sig och kunna va sig själv typ, eftersom jag själv är inte helt normal. men om dom är helt perfekta i ansiktet och kroppen, eller som min kompis lina säger "ser ut som barbie-kent", så är det inte roligt. för  det är ju dom där småfelen som är så sjuktsöta och charmiga. för liksom själv har man ju sina så kallade skönhetsfel. men det är ju sjuuukt nice om dom verkligen har bra klädstil och allt det där! men om jag ser en kille så det första jag kollar på helt ärligt nu då
det är:
ansiktet
håret
armarna
hur han går
rumpan (wtf, fråga inte varför gör det bara av ren reflex?!)

killar som faller mig i utseendet




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0