dag 4- mina mål/drömmar/önskningar.

mina mål: är att bli bättre i skolan och verkligen
köra på nu. och min första grej som jag måste göra
är att sluta sitta vid datan så mycket! för det är
den som får mig att inte plugga. och sen för att jag
är lat, och det måste det bli ändring på! för mitt
mål just nu är att komma in på det gymnasiet jag vill.
och det är ett musikgymnasium i gislaved.
mina drömmar: är att bli nått i mitt liv. det är nått
jag verkligen drömt om länge nu och jag har alltid
velat bli nått inom scenen eller hur man ska säga.
när jag va tolv ungefär det va först då jag typ
"upptäckte" vad jag verkligen brann för. och jag
andas ju typ musiken haha. jag sjunger konstant och
överallt går inte få tyst på mig, sen bra älskar jag
att stå på scen och agera. så man kan säga att mina
drömmar är att komma så långt som det bara går inom
musik&teater. skulle varit underbart att stå och
medverka i en musikal på teatern i stockholm!!
mina önskningar: är att jag och min familj+vänner
får leva ett bra&friskt liv tiden ut!
mina mål: är att bli bättre i skolan och verkligen köra på nu. och min första grej som jag måste göra är att sluta sitta vid datan så mycket! för det är den som får mig att inte plugga. och sen för att jag är lat, och det måste det bli ändring på! för mitt  mål just nu är att komma in på det gymnasiet jag vill. och det är ett musikgymnasium i gislaved.
mina drömmar: är att bli nått i mitt liv. det är nått jag verkligen drömt om länge nu och jag har alltid velat bli nått inom scenen eller hur man ska säga. när jag va tolv ungefär det va först då jag typ  "upptäckte" vad jag verkligen brann för. och jag andas ju typ musiken haha. jag sjunger konstant och överallt går inte få tyst på mig, sen bra älskar jag att stå på scen och agera. så man kan säga att mina drömmar är att komma så långt som det bara går inom musik&teater. skulle varit underbart att stå och  medverka i en musikal på teatern i stockholm!!
mina önskningar: är att jag och min familj+vänner
får leva ett bra&friskt liv tiden ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0